Предметом вивчення навчального предмета (дисципліни) «Інформатика (Комп’ютерна техніка)» є базові поняття, що забезпечують усвідомлення студентами:

-                     комп’ютерної техніки, як системи технічних та програмних засобів для обробки даних;

-                     пакетів прикладних програм (додатків), як програмних засобів для забезпечення потреб обробки даних у всіх сферах діяльності людини.

Програма навчального предмета складається з таких змістових розділів:

1.Технічне і програмне забезпечення комп’ютерної техніки.

2.Створення текстових документів текстовому процесорі MSWord.

3. Обробка технологічних, статистичних та обліково-фінансових табличних даних в середовищі MS Excel.

4. Створення баз даних в СКБД MS Access.

5. Створення презентацій в MS PowerPoint.

6. Комп’ютерні мережі і використання браузера для роботи в Internet.

Під час вивчення матеріалу наведених розділів потрібно звертається увага студентів на розумінні основної ролі людини в розв’язані будь-якої задачі за допомогою комп’ютерної техніки – людина повинна створити алгоритм розв’язання задачі, а комп’ютер використовується тільки для прискорення процесу обробки даних.

Викладаючи навчальний предмет, використовуються прикладами задач, які виникають на виробництві за профілем майбутньої спеціальності студентів, що сприяє кращому розумінню і засвоєнню матеріалу, а також підвищує рівень професіональної підготовки майбутнього спеціаліста.

Метою викладання навчального предмета (дисципліни) «Інформатика (Комп’ютерна техніка)» є всебічна підготовка молодших спеціалістів (фаховий молодший бакалавр), фахівців зі спеціальності 181 «Харчові технології»; спеціалізації «Виробництво харчової продукції», спроможних на основі отриманих знань, навичок та вмінь самостійно вирішувати поставленні задачі, пов’язані з використанням комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

Основними завданнями вивчення навчального предмета (дисципліни) «Інформатика (Комп’ютерна техніка)» є формування в студентів уявлення про вирішальну роль комп’ютерної техніки в прискоренні науково-технічного прогресу суспільства, про використання комп’ютерної техніки в промисловій галузі їхньої майбутньої трудової діяльності, в навчальному процесі для прискорення і підвищення якості опанування загальноосвітніх та спеціальних дисциплін. Навчити студентів користуватися сучасною комп’ютерною технікою і прикладними програмними додатками для розв’язання задач, наближених до галузевих задач, які розв’язуються за допомогою комп’ютерної техніки на підприємствах харчової промисловості, користуватися службами Internet.