Мета навчання передбачає оволодіння студентами іншомовним досвідом, який забезпечує сформованість у них іншомовної комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача.
Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на основі взаємопов’язаного оволодіння іноземною мовою і культурою народу, що нею спілкується. Такий підхід зумовлює формування готовності студентів до іншомовної міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою. На кінець другого курсу студенти коледжу, які вивчають першу іноземну мову, досягають рівня В1.
Цей рівень характеризують результати навчальних досягнень у кожному виді мовленнєвої діяльності та узгоджуються із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання.
Завдання полягає у формуванні вмінь:
● здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
● розуміти на слух зміст автентичних текстів;
● читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
● здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
● адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
● використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
● критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
● висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
● ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
● обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
● ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
У процесі навчання іншомовного спілкування комплексно реалізуються освітня, виховна і розвивальна функції.
- Викладач: Жуковська О.А.