Мета навчання передбачає оволодіння студентами іншомовним досвідом, який забезпечує сформованість у них іншомовної комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача.     

          Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на основі взаємопов’язаного оволодіння іноземною мовою і культурою народу, що нею спілкується. Такий підхід зумовлює формування готовності студентів до іншомовної міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою. На кінець другого курсу студенти коледжу, які вивчають першу іноземну мову, досягають рівня В1.

         Цей рівень характеризують результати навчальних досягнень у кожному виді мовленнєвої діяльності та узгоджуються із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. 

          Завдання полягає у формуванні вмінь: 

● здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою; 

● розуміти на слух зміст автентичних текстів; 

● читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; 

● здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань; 

● адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою; 

● використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів; 

● критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;

● висловлювати свої думки, почуття та ставлення; 

● ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування; 

● обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; 

● ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.

            У процесі навчання іншомовного спілкування комплексно реалізуються освітня, виховна і розвивальна функції.